Renginiai

Žygių dienos

Birželio 14-15 dienas kudabiečiai praleido įdomiai, smagiai ir netradiciškai. Visi 5-8 klasių  progimnazijos mokiniai ėjo į turistinius žygius į Palūšę. Eidami pėsčiųjų taku grožėjosi Gavio ežeru ir jo pakrantėse augančiais augalais. Mokiniai aplankė medinę Palūšės Šv. Juozapo bažnyčią, grožėjosi aštuonkampe varpine (vienintele tokia Lietuvoje). Vėliau moksleiviai ilsėjosi Lūšių ežero pakrantėje, žaidė įvairius žaidimus, sportavo, rungėsi rungtyse, irstėsi valtimis, kanojomis, baidarėmis, smaguriavo ant laužo keptomis dešrelėmis, zefyrais. Pasportavę, prisižaidę, pavargę, laimingi grįžome į namus.

___________________________

Sandra Šilienė Įrašo autorius:
Sandra Šilienė
Lietuvių kalbos mokytoja

Ankstesni įrašai

Birželio 1 dieną 6a klasės mokiniai prisidėjo prie gražios akcijos. Aplankėme tėvelių darbovietę – Ignalinos policijos komisariatą. Čia sužinojome apie policininkų darbą, aplankėme sulaikymo kameras, galėjome savo fizinę formą „pasitikrinti“ sporto salėje. Daug klausimų mokiniai uždavė tyrėjams apie mūsų rajone atliekamus nusikaltimus. Taip pat komisariate sutikome mokinių draugą Amsį.

Gegužės 17 dieną 6a klasės mokiniai dalyvavo netradicinėje klasės valandėlėje. Lankėmės Ignalinos pasienio rinktinėje, susipažinome su pasieniečių darbo principais, žiūrėjome filmą apie studijas. Labiausiai sužavėjo kinologų ir jų augintinių parodyti triukai. Džiugu, kad pareigūnai ir patiems mokiniams leido pavedžioti šunis, todėl išbandėme šunų dresūros pradžiamokslį.

„Kūrybiškumas, originalių bei vertingų idėjų turėjimas, dažniausiai ateina matant pasaulį iš labai skirtingų pusių“.

Ken Robinson

Birželio 8 d. į renginį „Mano žodis Lietuvai“, kuris vyko Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijos bibliotekoje, suvažiavo rajono mokyklų jaunieji kūrėjai ir jų lietuvių kalbos mokytojos.

Birželio 6 dieną, geriausiai mūsų progimnazijoje besimokantys ir aktyviausi 5-8 klasių mokiniai vyko į pažintinę – edukacinę ekskursiją į Kernavę. Visi atidžiai klausėmės gidės pasakojimų, aktyviai demonstravome savo žinias. Kopėme į aukštus ir dabar žaliuojančius piliakalnius. Sužinojome, kaip žmonės gyveno viduramžiais, apžiūrėjome iki šiol išlikusius jų būstus,  įvairiausius įrankius. Atminimui iš beržo drožlių pasidarėme po pakabuką. Namo grįžome praturtinę savo istorijos žinių lagaminą. Tariame didelį ačiū progimnazijos direktorei už padovanotą nuostabią kelionę.

Birželio 1 dieną, 7c kasės mokiniai dalyvavo visuotinėje akcijoje „Šok į tėvų klumpes“. Mokiniai lankėsi Smiltės Baužytės ir Gedimino Čeponio mamyčių darbovietėje – Ignalinos „Šaltinėlio“ mokykloje, lopšelio grupėse. Septintokai bendravo, dainavo, šoko su vaikučiais bei kartu sudalyvavo darželyje vykusioje šventėje vaikams. Šventėje kudabiečiai su mažaisiais žaidė kamuoliais, statė smėlio pilis,  netgi ėjo sveikatingumo takeliu. Atsisveikinę su vaikais ir auklėtojomis grįžome į mokyklą.