Renginiai

Emocinio intelekto lavinimo dirbtuvėlės

Trečiokai buvo pakviesti į nuotolines emocinio intelekto lavinimo dirbtuvėles. Vaikai mokėsi pažinti savo ir kitų jausmus, atpažinti, išmokti suvaldyti ir tinkamai nukreipti pyktį, kad jis netaptų žalingas aplinkui esantiems. Žaidimų ir judesio būdu išreiškę emocijas, vėliau eksperimentavo – gamino jausmų indus. Užsiėmimą baigė meditacijos pratimu. 
Programa sudaryta žaidimų metodikos pagrindu, siekiant suartinti vaikus, padėti jiems įveikti iškilusius sunkumus, gerinti jų tarpusavio bendravimo įgūdžius ir ugdyti emocinį intelektą.
Emocinio intelekto lavinimo dirbtuvėlės – viena iš projekto „Leiskime laiką kartu“ veiklų, finansuojamų Ignalinos rajono savivaldybės vaikų vasaros stovyklų ir kitų neformaliojo vaikų švietimo programų lėšomis.

 

___________________________

Virginija Činčikienė Įrašo autorius:
Virginija Činčikienė
Socialinė pedagogė




Ankstesni įrašai


Spalio 22 d. nuo 12 iki 16 val. prie Paplovinio ežero vyko Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijos moksleiviams skirtas sveikatingumo renginys – orientavimosi sporto žymėta trasa komandinės varžybos. Renginio organizatoriai siekė, kad vaikai aktyviai praleistų laisvalaikį gamtoje, pamiltų ir geriau pažintų Ignalinos mieste esantį parkinį mišką, kuriame pasislėpę Mekšrinio ir Pelėdinio ežeriukai, o raižytoje vietovėje apipelkėjusiomis daubomis vingiuoja skaidrus upeliukas.

Beveik visą spalį Ignalinos rajono savivaldybės viešoji biblioteka kvietė vaikus į iniciatyvos „Pasakų iššūkis 2020“ veiklas, skirtas „Mįsliuko“ lėlių teatro 25-ajam gimtadieniui paminėti. Šių įdomių veiklų tikslas – sudominti vaikus pasakomis, skatinti jas skaityti.  

Spalio 20 ir 21 dienomis 1a ir 1b klasės mokiniai dalyvavo edukacinėje programoje „Parodomasis šakočio kepimas“. Programos metu sužinojo šio gardėsio atsiradimo istoriją, kaip ir iš ko jis kepamas bei daug kitų įdomių dalykų. Be to, ne tik gyvai pamatė visą gamybos bei kepimo procesą, bet ir patys jame dalyvavo. Mokiniai programos metu skanavo savo pačių kepto šakočio, mėgavosi arbata. Parodomasis šakočio kepimas nepaliko abejingų. Pirmokams patiko ši saldi pramoga, jie įgijo naujų žinių apie Lietuvos kulinarinį paveldą.

1 a ir 1b klasės mokiniai dalyvavo molio terapijos užsiėmimuose, kuriuos vedė Jolita Bužinskienė. Vaikai sužinojo, kas iš molio buvo gaminama seniau, apžiūrėjo iš moliopagamintus dirbinius. O smagiausia buvo patiems prisiliesti prie šios plastiškos medžiagos, pajusti jį savo mažom rankelėm bei sukurti savo darbelį, kurį išdegs didžiulėje krosnyje. Smagiai praleidome laiką, darbas drauge suteikė daug teigiamų emocijų.

2020-ieji yra Vaiko emocinės gerovės metai. Prisijungdami prie šios iniciatyvos, progimnazijoje vykdome projektą „Leiskime laiką kartu“. Projekto idėja – per kūrybines veiklas ugdyti vaikų socialines emocines kompetencijas, todėl į progimnaziją jau ne pirmą kartą pasikvietėme Meno terapijos ir socializacijos instituto VYTA edukatorę, kuri supažindino vaikus  su penkiomis išskirtinėmis bei terapinėmis veiklomis.