Renginiai

Projektas „Mano knygos veikėjas“

5c klasės mokiniai dalyvavo tarpdalykiniame lietuvių kalbos ir informacinių technologijų projekte „Mano knygos veikėjas“. Projekto tikslas – stiprinti tarpdalykinę lietuvių kalbos ir informacinių technologijų integraciją aktyvinant mokinių domėjimąsi grožine literatūra ir sudarant sąlygas kūrybiškai pristatyti grožinės literatūros kūrinius.

Mokiniai iš skaitytų knygų pasirinko jiems patikusį veikėją ir jį pristatė apibūdindami jo išvaizdą, charakterį, pasakojo patirtus nuotykius, kritiškai vertino veikėjo poelgius. Savo veikėją šeštokai nupiešė ir kompiuterinėmis programomis. Mokiniai stengėsi piešti kūrybiškai, bandydami perteikti veikėjo emocijas, atskleisti charakterį. Pamatėme gražių piešinių.

Linkime mokiniams ateityje ieškoti vis įvairesnių knygos pristatymo raiškos būdų ir perskaityti kuo daugiau knygų.

___________________________

Ingrida Kandratavičienė Įrašo autorius:
Ingrida Kandratavičienė
Informacinių technologijų vyr. mokytoja




Ankstesni įrašai


Lietuvių kalbos dienoms skirtus renginius 6a klasės mokiniai papildė geografiškai. Jie nutarė pasitikrinti geografinių sąvokų kirčiavimą ruošdami pateiktis, sąvokoms parinko iliustracijas. Kadangi užduotis atliko individualiai, tai pristatymuose dažnai kartojo tas pačias sąvokas – taip ir išsiaiškino, kurios kelia pavojus kirčiuojant, ir geriau įsiminė taisyklingą jų tarimą.

Dabar šeštokai puikiai žino, kaip taisyklingai kirčiuoti žodžius: geografas, seismografas, atlasas, pusiasalis, Antarktida ir kt.

Kovo 27 d. vykęs konkursas prasidėjo iškilmingu atidarymu. Moksleivius ir mokytojus sveikino Vilniaus universiteto rektorius prof. dr. Rimvydas Petrauskas, Chemijos ir geomokslų fakulteto Geomokslų instituto direktorius prof. dr. Egidijus Rimkus, konkurso organizacinio komiteto pirmininkas dr. Virginijus Gerulaitis. Dvidešimtmetę konkurso istoriją pristatė Vilniaus universiteto alumnė, geografijos bakalaurė Akvilė Izabelė Ramanauskaitė.

Kasmet Lietuvoje gausu Lietuvių kalbos dienoms skirtų renginių. 5a ir b klasių mokiniai taip pat prisidėjo prie veiklų dalyvaudami viktorinoje „Mūsų kalbos turtai“. Daug smagių emocijų sukėlė aktyvūs penktokų bandymai atspėti senuosius namų apyvokos daiktus ir paaiškinti jų paskirtį. Vėliau jie narpliojo tarminę leksiką: kas tas uzbonas ir punčiakos, ką galėtų reikšti kepelyšius ir kuo tupliai skiriasi nuo čebatų... Šauniai susidoroję su senosios leksikos užduotimis nesuklupo ir atsakinėdami į suktus klausimus, susijusius su dabartine mūsų kalba. 
Dėkoju už linksmai praleistą laiką ir parodytą kalbos išmanymą.

 

Kovo 19 – 26 d. per gamtos ir žmogaus bei biologijos  pamokas 5-7 klasių mokiniai buvo kviečiami paminėti Pasaulinę Žemės dieną. Jie dalyvavo netradicinėse veiklose, kurių metu  atliko pačias įvairiausias užduotis: turėjo  atpažinti augalus ir gyvūnus, atsakyti į pateiktus klausimus, sudėlioti žodžius iš sumaišytų raidžių ar paaiškinti įdomias biologines sąvokas.  Žemės dienos minėjimui mokiniai ruošėsi jau nuo kovo 1 dienos: rinko informaciją apie Pasaulinę Žemės dieną, jos svarbą, kūrė eiliuotus sveikinimus ar sveikinimo atvirutes. 

Kovo 17–30 d. Seimo II ir III rūmus jungiančioje galerijoje eksponuojami moksleivių fotografijų konkurso, skirto paminėti vasario 16-osios ir kovo 11-osios Nepriklausomybės aktų pasirašymą, nugalėtojų darbai.