Renginiai

6 a klasės mokiniai vykdė projektą ANP „Mokomės gamtoje ir iš gamtos“

Šiltą ir saulėtą penktadienio rytą šeštokai pėsčiomis patraukė į Palūšę. Pasiskirstę į tris  grupes, mokiniai  atliko geografijos (mokytojos R. Šakalienės), matematikos (mokytojos L. Autuch) ir vokiečių kalbos (mokytojos J. Povilėnienės) paruoštas užduotis. Prietaisais nustatė triukšmo lygį, pasaulio kryptis ir vėjo stiprumą. Apskaičiavo skruzdėlės greitį ir sužinojo, kad iš skruzdėlynui pasiūlytų produktų labiausiai patiko dešra. Matavo medžių tūrį ir  atstumą iš akies. Nagrinėjo paparčio lapo sandarą, piešė įsivaizduojamą žiedą. Skaičiavo tiltelio per pelkę lenteles vokiškai. Stebėdami aplinkos objektus, jų spalvas ir atspalvius bei dydžius taip pat išmoko apibūdinti vokiškai. Vienos užduoties neatliko, bet tuo labai džiaugėsi. Mat, eidami botanikos taku, visai nerado šiukšlių, kurių nereikėjo ir apibūdinti.
Refleksija vyko prie laužo. Kepdami dešreles ir zefyrus mokiniai daug diskutavo, aptarė užduotis, apibendrino tyrimų rezultatus.

 

___________________________

Roma Šakalienė Įrašo autorius:
Roma Šakalienė
Geografijos mokytoja




Ankstesni įrašai


Tam, kad surinktų medžiagą šiemet siūlomam projektui „Mūsų turtai“, penktokams ir septintokams neretai teko ir suaugėlius kalbinti, jų pagalbos prašyti. Mat reikėjo estetiškai nufotografuoti senuosius namų apyvokos įrankius, daiktus, sukaupti senąją leksiką, pateikiant žodžio reikšmę, pateikėją bei kilmės vietą. 
Džiugu, kad iššūkis buvo įveiktas ir susikaupė didelis vis dar tarp mūsų gyvuojančių rakandų nuotraukų segtuvas, sugužėjo šimtai tarmiškų žodžių, kurie dažnam mokiniui buvo nauji, neįprasti. Nedidelę dalį sukauptos medžiagos pridedame ir čia.

Šiais mokslo metais aštuntokai dalyvavo projekto „Pristatome rašytoją“ veiklose ir parengė visų 8 klasės literatūros vadovėlyje nagrinėjamų rašytojų pristatymus. Jie mokėsi atrinkti ir pateikti svarbiausią informaciją apie kūrėjus, pateikė įdomių faktų apie juos bei kūrybai įtakos turėjusius veiksnius. Kiekvienas pristatymas buvo iliustruotas ne tik vaizdine medžiaga – buvo pateikiami ir kontroliniai klausimai bendraamžiams.
Dėkoju aštuntokams už parengtą medžiagą, kuri bus naudojama ugdymo procese ir padės kitiems mokiniams geriau pažinti rašytojų asmenybes bei nagrinėjamų kūrinių atsiradimo aplinkybes.

 

Beveik pusę metų šeštokai vykdė lietuvių kalbos projektą „Gimtinė pro rasos lašą“. Projekto tikslas – geriau susipažinti su Ignalinos krašto žymiausiomis vietomis, ugdytis meilės savo kraštui jausmą, įžvelgti gimtojo krašto unikalumą ir grožį. Mokiniai kartu su savo artimaisiais lankėsi gražiausiose, įdomiausiose ir vaizdingiausiose vietose, kūrė eilėraščius, miniatiūras, sakmes, legendas apie gimtąjį kraštą.

Šiuolaikinėje mokykloje labai svarbu ugdyti mokinių kūrybiškumą, skatinti ugdymą tyrinėjant, todėl planuodami veiklą su mokiniais numatėme atlikti praktinį darbą ,,Erdvinių kūnų gamyba“. 6-7 klasių mokiniai po pamokų iš įvairių pagalbinių medžiagų gamino erdvinių kūnų modelius, juos fotografavo ir nuotraukas siuntė mokytojai. Kūnų gamybai jie naudojo įvairias technikas: braižė išklotines ir lankstė iš popieriaus, klijavo iš medinių pagaliukų, akmenukų, plastikinių šiaudelių, panaudotų flomasterių, degtukų ir pan.
Darbo terminui pasibaigus mokiniai apžiūrėjo visus pagamintus kūnus, aptarė sėkmes ir sunkumus, pasidalijo savo nuotaikomis.

 

Nuo Meškiuko Rudnosiuko iki Kakės Makės" – taip vadinosi nuotolinė edukacija, kurioje dalyvavo 1a ir 1 b klasių mokiniai.

Šios pamokos metu vaikai virtualiai pasivaikščiojo po Vaikų literatūros muziejaus erdves, susipažino su Vytės Nemunėlio eiliuota pasakaite „Meškiukas Rudnosiukas". Šią knygelę pirmokai pasižadėjo būtinai perskaityti.