Renginiai

Pirmokų žygis

Birželio 9 dieną 1a klasės mokiniai iškylavo prie Ilgio ežero. Vaikai džiaugėsi puikia gamta, žaidė, kūrė gamtos paveikslus, pūtė burbulus, skaniai ir draugiškai pietavo. Poilsiavietė buvo kupina vaikiškų džiaugsmų.

Pirmokai dėkingi žygio dalyviams ir pagalbininkams – šauniesiems tėveliams.

___________________________

Rita Papšienė Įrašo autorius:
Rita Papšienė
Pradinių klasių mokytoja




Ankstesni įrašai


Šiltą ir saulėtą penktadienio rytą šeštokai pėsčiomis patraukė į Palūšę. Pasiskirstę į tris  grupes, mokiniai  atliko geografijos (mokytojos R. Šakalienės), matematikos (mokytojos L. Autuch) ir vokiečių kalbos (mokytojos J. Povilėnienės) paruoštas užduotis. Prietaisais nustatė triukšmo lygį, pasaulio kryptis ir vėjo stiprumą. Apskaičiavo skruzdėlės greitį ir sužinojo, kad iš skruzdėlynui pasiūlytų produktų labiausiai patiko dešra. Matavo medžių tūrį ir  atstumą iš akies. Nagrinėjo paparčio lapo sandarą, piešė įsivaizduojamą žiedą. 

Tam, kad surinktų medžiagą šiemet siūlomam projektui „Mūsų turtai“, penktokams ir septintokams neretai teko ir suaugėlius kalbinti, jų pagalbos prašyti. Mat reikėjo estetiškai nufotografuoti senuosius namų apyvokos įrankius, daiktus, sukaupti senąją leksiką, pateikiant žodžio reikšmę, pateikėją bei kilmės vietą. 
Džiugu, kad iššūkis buvo įveiktas ir susikaupė didelis vis dar tarp mūsų gyvuojančių rakandų nuotraukų segtuvas, sugužėjo šimtai tarmiškų žodžių, kurie dažnam mokiniui buvo nauji, neįprasti. Nedidelę dalį sukauptos medžiagos pridedame ir čia.

Šiais mokslo metais aštuntokai dalyvavo projekto „Pristatome rašytoją“ veiklose ir parengė visų 8 klasės literatūros vadovėlyje nagrinėjamų rašytojų pristatymus. Jie mokėsi atrinkti ir pateikti svarbiausią informaciją apie kūrėjus, pateikė įdomių faktų apie juos bei kūrybai įtakos turėjusius veiksnius. Kiekvienas pristatymas buvo iliustruotas ne tik vaizdine medžiaga – buvo pateikiami ir kontroliniai klausimai bendraamžiams.
Dėkoju aštuntokams už parengtą medžiagą, kuri bus naudojama ugdymo procese ir padės kitiems mokiniams geriau pažinti rašytojų asmenybes bei nagrinėjamų kūrinių atsiradimo aplinkybes.

 

Beveik pusę metų šeštokai vykdė lietuvių kalbos projektą „Gimtinė pro rasos lašą“. Projekto tikslas – geriau susipažinti su Ignalinos krašto žymiausiomis vietomis, ugdytis meilės savo kraštui jausmą, įžvelgti gimtojo krašto unikalumą ir grožį. Mokiniai kartu su savo artimaisiais lankėsi gražiausiose, įdomiausiose ir vaizdingiausiose vietose, kūrė eilėraščius, miniatiūras, sakmes, legendas apie gimtąjį kraštą.

Šiuolaikinėje mokykloje labai svarbu ugdyti mokinių kūrybiškumą, skatinti ugdymą tyrinėjant, todėl planuodami veiklą su mokiniais numatėme atlikti praktinį darbą ,,Erdvinių kūnų gamyba“. 6-7 klasių mokiniai po pamokų iš įvairių pagalbinių medžiagų gamino erdvinių kūnų modelius, juos fotografavo ir nuotraukas siuntė mokytojai. Kūnų gamybai jie naudojo įvairias technikas: braižė išklotines ir lankstė iš popieriaus, klijavo iš medinių pagaliukų, akmenukų, plastikinių šiaudelių, panaudotų flomasterių, degtukų ir pan.
Darbo terminui pasibaigus mokiniai apžiūrėjo visus pagamintus kūnus, aptarė sėkmes ir sunkumus, pasidalijo savo nuotaikomis.